mandag den 2. maj 2011

Planlægning af teenagearrangement

Hej alle.

Som aftalt opretter jeg her et indlæg om teenagearrangementet. Diverse beskeder omkring planlægning af dette arrangement skrives som kommentarer her.

Mie

7 kommentarer:

  1. Jeg har lige set det nye skema til ansøgning om underskudsgaranti/tilskud på arrangementer. I følge det skal hver forening lægge 3.000 kr. i egenbetaling før der kan søges tilskud (for øst arrangementer er det 15.000 kr.), og tilskuddet gives alene til den faglige del af et arrangement. Så det er nok ikke realiatisk, at vi kan få noget.
    Mie

    SvarSlet
  2. Så er der positivt tilsagn fra Lars Røgilds. Han kan begge weekender og har desuden forslag til hvem vi ellers kan kontakte hvis ikke Anne Jensen kan.

    SvarSlet
  3. Jeg har nu undersøgt lidt om det "aventcenter", jeg talte om ved mødet, men jeg tror ikke det er det helt rigtige. Det er mere minded på teambulding og samarbejds- og susleaktiviteter. Jeg har vedhæftet hjemmesiden, så kan I se hvad I synes.

    http://survivalteam.dk

    Jeg har kigget på et center i Ballerup, som for mig virker lidt mere aktuel. Se hvad I synes

    http://www.ballerupeventcenter.dk/event4fun.aspx

    Hvis I tænker at aktiviteterne i "tilbud 1" er bedst, ved jeg at Lene Borg har personlige kontakter til en, der laver den slags. Lene nævnte at en muligheden for at booke ham og en spejderhytte.
    Meld tilbage hvad I synes
    Vivi

    SvarSlet
  4. Lars Røgilds kan lave arrangementet sammen med Anna Wejdemann, som han arbejder godt sammen med. I dennne sammenhæng kan det være en fordel at hun selv er adopteret og derfor ser anderledes ud.

    Lars og Anna har kontakt med Anne Jensen for at bruge de erfaringer hun har gjort sig i forbindelse med arrangementet i Jylland.

    Prisudspil for planlægning og facilitering af dagen = 13.000 kr. (+ kørsel).

    Det skal være i weekenden 8.-9. oktober.

    Nogle der har kommentrer til Vivis forslag til sted eller har andre alternative forslag? Jeg synes at vi skal se at få bookinger og aftaler på plads så vi kan komme i gang med at annoncere.

    Omkring økonomi savner jeg status fra Mette omkring kontakt til diverse kasserer samt oprettelse af konto til øst-aktiviteter.

    SvarSlet
  5. Hej
    Er der nogen der har kommentarer til mit indlæg fra den 10.maj. Jeg vil gerne booke stedet d.8.,9. oktober, vi bliver enige om - men jeg vil høre jeres meninger om stederne og hvilke aktiviteter I tænker kunne være relevante for de unge. Hvor meget må det koste? Jeg har ikke helt overblik over økonomien i det?

    SvarSlet
  6. Hej alle
    Jeg har taget kontakt til hovedkasserer Ellen og fået ok for oprettelse af ekstra konto, hvilket jeg sørger for i morgen, og straks derefter sender jeg kontonr. afsted til lokalforeningerne. Jeg vender hurtigt tilbage om beløb, der kommer ind.
    Hilsen fra Mette

    SvarSlet